Je bent nog maar een paar stappen verwijderd van een onweerstaanbare homepagina die jouw ideale klant in vuur en vlam zet

Welke stappen dit zijn, vertel ik je zo
Maar eerst even dit...

Als jij worstelt met het vinden van de woorden die jouw ideale klant in vuur en vlam zet… 

Als jij worstelt met het verwoorden van jouw verhaal…

Als jij worstelt met het schrijven van een website tekst die verbindt en overtuigd…

Dan is het tijd om in actie te komen.  

Anders lijkt de dag van morgen heel erg op vandaag en gisteren. 

Dan is dit wat ik jou gun …

Stel je voor… jij hebt een website die 24/7 voor je werkt in het aantrekken van je ideale klant? Ideale klanten die kopers worden, zodat jij jouw boodschap kunt blijven verspreiden naar meer mensen die dit het meest nodig hebben

Ben jij op zoek naar:

  • Een persoonlijk website tekst waarin jij, jij bent
  • Een website tekst die geschreven is vanuit verbinding & overvloed
  • Een tekst die precies verwoord wat jij doet en wat het resultaat daarvan is, uiteindelijk wil je website bezoeker alleen maar weten: 'what's in it for me'
  • Een tekst die je websitebezoeker raakt, verleid en overtuigd

Dit is allemaal mogelijk, lees verder dan laat ik je zien hoe

Mijn naam is Susan Wind, voorheen heb ik vele kansen door mijn vingers laten glippen om te groeien met mijn bedrijf, omdat ik niet de woorden gebruikte om mijn ideale klanten te overtuigen voor mij te kiezen.

Ze lazen mijn teksten, maar mijn woorden kwamen niet binnen en geen vervolgactie. 

Deze worsteling deed pijn.

Zeker als je weet dat je iets goeds te bieden hebt, net als jij, maar je verkoopt niets. Ik had nooit nagedacht over wat de kracht van woorden met mensen doet, laat staan dat ik ze kon bedenken. 

Als ondernemer moet je de kracht van woorden begrijpen, zodat de lezer kunt raken, verleiden en overtuigen. 

Dit was voor mij het besef dat alles anders moest. Ik heb mij direct ingeschreven bij Peter Post, voor mij een van de beste copywriters die wij hier hebben in Nederland. Sinds ik teksten schrijf die overtuigen en van mijn ideale klanten kopers maken, loopt mijn bedrijf als een malle.  

Waarom is dit zo belangrijk...

Als jij onpersoonlijk schrijft, gaat er een onbewust ‘saai programmaatje’ aan bij de ander. Ogen glijden over woorden. Maar niets wordt écht gelezen. 

Dit komt omdat we ons niet aangesproken voelen. We voelen geen emotie en verbinding met schrijver van het verhaal.

Om dit te voorkomen moet je specifiek en helder zijn in wat je bedoelt, zodat je ideale klant direct begrijpt en voelt waar jij over schrijft. 

Zodra je dit principe begrijpt…

"Magic Happens"

Vele ondernemers lopen vast op het schrijven van een pakkende tekst die zorgt voor een verbinding tussen jou en de lezer

Dat is voor de reden om een ‘live’ schrijfsessie te ontwikkelen om jou te helpen. 

Ik werk met een praktische, no-nonsense, down-to-earth, beproefde schrijfmethode. Het is een heel solide plan met specifieke actiestappen. 

Stap voor stap gaan we jouw bestaande website tekst naar een onweerstaanbare tekst vanuit verbinding transformeren, met woorden die wél wat zeggen. Woorden die jouw websitebezoeker aanzet tot een vervolgactie. 

Om je tekst te schrijven boeken we een 1 op 1 live sessie. Tijdens onze afspraak stel ik je vragen en schrijf tegelijkertijd jouw verhaal [in concept]. Ik schrijf zoals jij praat aangevuld met mijn copywriting kennis. Na onze sessie werk ik de homepagina tekst verder voor je uit..

Jouw investering €495,00 

Voilà! 

Go. . .!

Jolanda Heredia
Jolanda Heredia
Lees verder
Susan begeleid je naar de beste tekst. Ze stimuleert, motiveert, daagt je uit en prikkelt op een unieke manier.
Ans Roes
Ans Roes
Lees verder
Schrijf je eigen homepagina en of salespagina vanuit verbinding met de klant. Een veel betere invalshoek. Het resoneert met mijn gevoel en dan vloeit het veel gemakkelijker uit mijn pen op papier. Je hebt mij heerlijk tot nadenken gezet en een andere kijk op dingen gegeven.
Monique Koopman
Monique Koopman
Lees verder
Susan neemt je aan de hand van een pakkend en concreet stappenplan mee in de wondere wereld van gave teksten schrijven.... Echt veel aan gehad!
Previous
Next

Je loopt geen enkel risico

Ben je niet tevreden. Dan krijg je van mij je investering retour. Je hebt dus niets te verliezen.

Deal?

Wow! Klinkt geweldig, maar ik heb nog een paar vragen.

FAQ

Na onze ‘live’ sessie stuur ik je zo snel mogelijk je tekst. Ik heb na ons gesprek even de tijd nodig om deze verder uit te werken. Daarna verwacht ik van jou feedback zodat ik het daarna kan aanpassen. Ik wil dat jij tevreden bent, mocht er een aantal correctierondes nodig zijn, is dat voor mij geen probleem. 

De tekst wordt geschreven volgens een beproefde methode. Deze heet Love-Based copywriting. Het grote verschil met de traditionele copywriting is dat deze methode niet is gebaseerd op angst en schaarste, maar op de verbinding en overvloed.  Mooi hè…

Ik ben een startende [bijna 2 jaar] copywriter, bij de start van mijn bedrijf ben ik direct begonnen met de Copywriting – jaaropleiding van Peter Post. In mijn ogen is hij èèn van de beste copywriters die Nederland rijk is. 

Ik leer ondernemers inzien, door middel van on-, en offline trainingen, dat schrijven eenvoudig kan zijn met slimme handigheidjes en door gebruik te maken van verschillende schrijf templates. 

Ik vind het belangrijk dat jouw energie terugkomt in je tekst, daarom schrijven we de teksten samen. 

Wat is overdag het meeste doe? Ik redigeer veel teksten. Ik maak de teksten smeuïger, ik zet de woorden op de juiste plek en zorg voor een goede opbouw. Ik haal alle vakjargon en nietszeggende woorden eruit, zodat iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt. 

Ik wil dat jij een website hebt waar je trots op bent en die goed weergeeft wie jij bent en wat jij doet. 

Een goed geschreven website zorgt voor meer klanten. Met mijn geschreven teksten wil ik dat je websitebezoeker een ‘klik’ met jou ervaart, waardoor ze het gevoel krijgen dat jij de juiste persoon bent om mee samen te werken.

Eerst hebben we een kennismakingsgesprek van ca. 30 minuten, waarin ik je een aantal vragen stel en verder de details bespreek. Daarna stuur ik je een formulier met vragen. Vragen zoals: wie is je ideale klant, wat drijft jou en welke dienst bied je aan? 

Tijdens het kennismakingsgesprek plannen we gelijk een datum in voor onze ‘live’  sessie [duurt ca. 2.5 – 3 uur]. Deze afspraak is in Vianen, ik heb hiervoor een fantastische inspirerende locatie uitgezocht. 

Na onze sessie werk ik je tekst verder uit en stuur deze als concept naar je door. Jij leest het door en zo nodig verwerk ik daarna je aanpassingen.   

Heel simpel, snel en effectief. 

Nope. 

Je tekst is niet [bewust] geschreven met zoekwoorden waar Google heel blij van wordt. Het is uiteraard belangrijk dat je website goed wordt gevonden door Google. Hiervoor zijn andere oplossingen voor. Deze ideeën wil ik graag met je delen.

WhatsApp chat